fredag den 7. september 2012

paradisets træ

DSC_0004

20 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det flot!!! Hvor har du taget det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg taget på min efterskole :-)

      Slet
  2. Det er sgu flot!! elsker lyset og skyggerne...har du været tidligt oppe for at tage det?? ;)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tusind tak ! :-)
      Ja, jeg tog det lidt over 7, en skole morgen, så jeg skulle alligevel op ;)

      Slet
  4. Wow, virkelig flot billede. Kan super godt lide din fotoblog. Er fast læser nu - vil du også blive fast læser vores fotoblog?

    http://whiteanddarknights.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Du har fanget lysets stråler så smukt - ros herfra! :-)

    SvarSlet
  6. Ufatteligt smukt!

    Nanna-victoria.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak ! Det er jeg glad for at høre!
      Siv, jeg vil lige tage et kig på jeres blog ;)

      Slet
  7. Smukt billede! Hvor lang lukketid har du brugt?

    SvarSlet
  8. Du har en virkelig god blog med flotte billeder!
    Trykker lige fast læser, håber da du vil gøre det samme med min! :)
    http://www.belive-johannebaadsgaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      lukketiden er 1/250 :-)

      Slet
  9. Hvor er det sindsygt smukt! :)

    SvarSlet
  10. Virkelig, virkelig smukt! :-) Tror lige jeg vil blive fast læser :-)

    -Anna
    ps. håber at du måske vil kigge forbi min blog :-)
    www.stayingus.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Sikke et smukt billede! Det er sindsygt godt fanget!! Og fed blog :-)

    http://sofiaogfrejaphotography.blogspot.dk/
    Vil blive vildt glad hvis du vil kigge på min fotoblog.

    SvarSlet
  12. Wow det er vildt flot!! Er lyset redigere på, eller var det sådan da du tog det? :-)

    SvarSlet